Bio

image

Ibland fungerar det hyfsat med turerna.
Idag var jag nere till kvart i sex så då hann jag springa en sväng på stan, (Stockholm), och leta skor. Tyvärr så hittade jag inga jag gillade.
Sedan så gick jag ner till jobbet, även om jag har en sån här flashig telefon så föredrar jag att använda en riktig dator.
Jag kollade lite mail, bokade lite tjänsteresor, och bokade en biobiljett.

När väl det var klart gick jag till ica-to-go och handlade lite mat och glass. 🙂 Yoghurtsglassen med jordgubbar som dom har är gudomligt god, och jag gillar vanligtvis inte yoghurtglass.

Sedan tillbaka till hotellet för att slappa en stund.

Och nu så nu sitter jag här och väntar på att filmen ska börja. 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

