Varken före eller efter.

Men ett ”under tiden”-inlägg kan jag skriva.
Så här ser hårfärgen ut under tiden som den verkar.

Och ja. Det var en sådan dag då det inte gick att ens se lite snygg ut på bild. Inte ens i närheten. Jag skojar inte. 😦

I vilket fall. Det är tur att jag under de, typ, 15 år jag har färgat håret har lärt mig att inte haka upp mig på vilken färg håret har under tiden det färgas. För annars skulle jag ha varit lite orolig, riktigt så röd vill jag inte bli.
Jag ska se om jag kanske kan lägga upp en före och en efter-bild imorgon.

BTW. Det är ingen bra färg att färga håret med om man är lite känslig för blod. Det är tur att inte jag är det, för det såg lite ut som ett avsnitt av c.s.i. när jag sköljde ur det.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Varken före eller efter.

  1. Joakim skriver:

    Tycker allt att du censurerar alltför mycket, var nöjd och stolt över den du är! 🙂

Kommentera

