Kossa på grönbete

 

Vad är det man säger? -Är huvudet dumt får kroppen lida.
Ja, så sant, så sant.

Jag fick ju som sagt var hittaut-kartan på posten igår och var ut och letade kontroller i lite över 1 timme.
Jag tyckte att det var riktigt, riktigt roligt. Jag kände mig lite som kossorna gör när man släpper ut dom på grönbete, hoppandes och skuttandes och på bra humör. Det var så roligt att jag to.m. bitvis joggade eller sprang på skogsstigarna och i elljusspåret.

Jag hittade alla 4 kontrollerna! :))

Jag kände att det gjorde lite ont i ena knät, men det har det gjort till och från ett tag. Jag har skyllt det på att jag har varit ute och gått mer pga stegtävlingen vi har på jobbet.
Det gjorde lite halvont när jag gick och la mig igår kväll, och jag tänkte ”Det går över tills imorn”.
Gissa vad?
Det gick inte över. Nu har jag förstört hela min dag pga att jag inte kunde lyssna på mig själv igår.

 


Jag hade tänkt gå ut och leta mer kontroller eller gå på gymmet och träna lite.
Nu får jag stanna hemma, vilket innebär att jag kommer att känna mig tvungen att ta hand om allt stök i lägenheten. Åh.. Vill inte..
Jag tror allvarligt att det är någon slapp tonårskille som kommer och bor här när jag är borta, för jag kan inte tänka mig att jag stökar ner så här mycket.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

