Halsfluss?

Spännande.
Även fast jag har opererat bort mina halsmandlar har jag nu fått något som kan likna halsfluss. Bara det att det är gomseglet som har svullnat upp och ändrat färg, samt att det ser lite ut som halsfluss där halsmandlarna satt förut.

Sen är det ingen idé att gå till vårcentralen med det heller. Dom frågar bara: ”Har du någon feber?” och jag svarar ”Nej”, och då säger dom något i stil med: ”Då är det virus, ta en alvedon och drick vatten”.
Att jag faktiskt inte brukar få feber och att jag har haft bakteriella infektioner utan feber spelar visst ingen roll.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

