Fågelpjupp

 

image

En eller flera fåglar har roat sig med att öva prickskytte på min stackars bil. Jag vet inte om det var en hämnd för att jag hade en som ortnamnet på tåget härom dagen.
Men nu ska skrutten tvättas, jag gör det alldeles för sällan i vilket fall.

image
Det är tur att jag inte har klaustrofobi. Speciellt inte efter att porten öppnades och sedan gick ner på en gång när jag skulle ut.
Fick kliva ur bilen och leta reda på en knapp för att öppna den igen.

Nytvättat och fin!
Han fick också lite mat. Det var dyrt…  Tur att jag bara behöver tanka ca 2 gånger på 3 månader.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb, Vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

