Dagsform

 

Dagens pose.
Så här försöker jag att se ut.

Men, ja, vad ska jag säga.
Så här känner jag mig. Trött, trumpen, irriterad med ett odjur runt benen som vägrar att lämna mig ifred.
Ska se om jag lyckas installera digitaltv-boxen. Eller orkar rättare sagt. Jag måste ju dra ut hela tv-möbeln för att komma åt eluttag och sånt, och det är riktigt jobbigt och jag är rädd för att allt ska välta när jag gör det.

*suckar*

Och vädret hånar mig, fint och soligt, riktigt skriker att jag ska gå ut och ta tillvara på det. Men jag skulle helst av allt sitta i ett mörk hörn och äta chips och glass. Det är en sån dag idag.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

