Dagens (fast inte idag)

 

Slängde upp en dagens på fb för någon vecka sedan. Den blev väldigt populär märkligt nog.
Jag menar. Uniformen på jobbet, den är inte så sexig enligt mig, men jag hade visst fel. 😛

Så här såg den ut iaf.

Dagens outfit.
Byxor: SJ förarbyxa casual.
Skjorta: SJ förarskjorta dam.
Bälte: SJ.
Keps: SJ.
Accessoarer: penna SJ, passerkort med halsrem SJ, mobiltelefon SJ.
Makeup: Nivea läppcerat fruity shine strawberry.

Fick förslag om att jag skulle ha svart läppstift, vilket jag inte tror är accepterat i uniformsreglementet. Och jag nämnde att en av kollegorna sa att det såg ut som om att en stastivakt kom och promenerade på plattformen när han såg mig.
Och då fick jag den här bilden i huvudet:

Något för halloween kanske?

Och ja, jag suger på att fixa med bilder men jag har inte ork eller intresse att lära mig heller.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

