Oh sweet Lord

 

Jesus Christ.

Jag vet att läpparna kan spänna och ömma i början med det här är inte trevligt. Jag vet inte hur jag ska beskriva det, lite som att ha ett ömt sår på en led som spänner illa när man rör på den. Det kliar precis som när något läker.
Det värsta är att läkaren sa att det skulle vara som mest svullet imorgon när jag vaknar. Allvarligt? Ska det bli mera svullet? Det är nästan så jag oroar mig för att läpparna kommer att spricka. *tar i trä*

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

