En dagens

För de som är lite nyfikna. Jag bjuder på en dagens.

dagensKläder: Svart linne H&M, svarta urtvättade jeans gina tricot, svart bh gåva.
Makeup: Mineral foundation loreal N3, lip & cheek stain 01 body shop, Mastertouch concealer 303 Maxfactor.

Idag så blev det mycket concealer och det brukar jag aldrig använda, om jag inte ska vara extra fin. Men det behövdes för jag har blåmärken efter sprutorna igår. Det lär vara ännu värre imorgon, blåmärken har ju en tendens att flytta på sig och just nu har jag ett jätteblåmärke precis under underläppen. Snyggt att få det ner på hakan. 😛

Nu blir det lite lyxgodis sedan bara slappa. Jag är helt slut och pendeln går 07:10 imorgon. 😦
Jag vet inte när jag ska plugga inför provet på torsdag. Hjärnan är helt död.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

