Due date

Jag har precis sett klart på Due Date med Robert Downey Jr.
Så gott som hela filmen satt jag: ”Men Gud!”, ”Du skämtar?”, ”Lägg av!”, ”OMG!”, ”Seriöst?”, ”You’re kidding me?”.
Jag satt och nästan gömde mig bakom händerna, små fnissade och såg säkert allmänt knäpp ut. Och ja, jag sitter och åker tåg i 1:a-klass med uniformen på för jag hann inte byta om på centralen.

Jag gillade filmen, jag brukar inte gilla sådana där löjliga komedier, men det här var bra. Jag såg ju igenom hela, vissa filmer stänger jag av och ser aldrig klart för att de är för dåliga. Som den där tyska komedin jag försökte se häromdagen. Usch..

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Due date

  1. Joakim skriver:

    Due Date är riktigt riktigt skön, definitivt den bästa löjliga komedin jag sett! 🙂

    • nsslan skriver:

      Ja, den var bra. Jag brukar vanligtvis inte gilla sådana filmer, jag sitter mest och stör mig på hur fåniga de är, men inte den här. 🙂

Kommentera

