Restylane, före och efter

Då så. Nu har jag äntligen tagit tag i före och efter-bilderna för läpparna. Mycket nöje. 😉

Före.

Jag vet inte vad det är med ljuset/kameran, men jag är aningen gul på alla bilder och jag har inte hepatit eller leverfel. Så vitt jag vet.

 Ca 1 timme efter.

 Det ser inte så illa ut på bild faktiskt, men när jag såg mig själv i spegeln direkt efter behandlingen så blev jag faktiskt lite förfärad. Jag kände mig som en anka och läpparna var riktigt spända, att åka tåg ner till Stockholm samma kväll var faktiskt inte så lyckat.

Dag 1 på morgonen.

Läkaren berättade för mig att jag skulle vara som mest svullen de närmsta två dagarna, speciellt på morgnarna, vätska samlas visst när man ligger ner, och han hade rätt.
Jag sminkade mig ganska mycket den första veckan, dels för att dölja blåmärkena och dels för att dölja storleken på läpparna.

Dag 1 på kvällen.

Här kan man se lite av blåmärkena som blev, speciellt på vänster sida i bilden.


Här ser man lite av blåmärket som krypit iväg under läppen. Det syntes egentligen inte, läpparna var för stora. 😛

restylande dag 5 Dag 5.

Inte mycket att säga. Svullnaden har börjat att gå ner på riktigt och man kan fortfarande se antydan till blåmärken.

restylande dag 7 Dag 7.

Lustigt att man kan se mitt ärr så tydligt. Det jag har på läppen alltså, inte något av de andra. För de som inte ser det så är det vita strecket till höger, (i bild), på underläppen ett ärr.

restylande dag 17Dag 17, dvs idag.

Ja. Så här blev det. Nu har det gått lite över 2 veckor och all svullnad borde definitivt ha lagt sig. Nu kommer väl själva restylanet att försvinna pö om pö i 6-9 månader.

restylane före och efter
Jag gjorde en liten bild för att bättre se före och efter.  Kanske inte någon överväldigande skillnad, men jag är ändå nöjd. 🙂 Jag ser inte lika snipig ut, vilket var den största anledningen till att jag gjorde det. Formen är densamma också, så det är mina läppar, inte någon ankas. 😛
Om det är värt pengarna? Det är en svår fråga. Jag tycker att det är riktigt svinigt dyrt och jag vet inte om jag gör om det men jag ångrar det inte heller.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Restylane, före och efter

  1. Du var lika bra från början, men kanske är det fotona.Men om du trivs med det så feel free. Snyggt var det redan innan, envisas jag i alla fall ; )

  2. PN skriver:

    ser knappt något skillnad alls.

Kommentera

