Filmkväll

Nu har jag varit hemma i tre dagar, varav två har varit sjukdagar. Det är faktiskt otroligt svårt att inte göra någonting och bara försöka bli frisk.
När jag väl inte är på jobbet så försöker jag vanligtvis trycka in så mycket som möjligt, som att handla, städa, träna och annat som jag inte kan göra när jag jobbar.
Inte börjar jag att bli bättre heller, om jag inte märker någon skillnad när jag vaknar på måndag måste jag nog gå till vårdcentralen och kolla, precis som hon på företagshälsovården sa åt mig att göra.

Nåja. Igår blev det filmkväll, jag såg Rango. Vilken besvikelse, det var en grymt dålig film, halvvägs in så började jag fippla med annat. Jag har inte kollat vilket åldersintervall det är på den, men den måste vara låg. En riktig barnfilm var det.

Det är populärt när jag sitter längre stunder i soffan, jag förstår inte varför, det är tillräckligt varmt inne ändå.
Pixie uppskattade iaf lite av filmen, det var en fågel som flög fram och tillbaka på tvn en stund, det var visst roligt. 😉

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

