Project runway!


En ny säsong har startat. 🙂
Egentligen borde jag inte gilla sådana program, jag bryr mig inte om mode, jag köper nästan aldrig nya kläder och jag kan inte sy för fem öre. Men jag älskar project runway.
Och vem gillar inte Heidi och Tim?
Jag har precis sett det första avsnittet av säsong 9 och mina favoriter efter bara ett avsnitt är Bert och Anya, men vi får väl se vad jag tycker i slutet, det brukar ju hända lite grejer under vägen.

Project Runway Bert, (Robert)

Project Runway Anya, (ful bild, hon är mycket finare i serien)

Ett tips är att inte gå in på lifetimes sida, de kryssar för deltagarna när de åkt ut så jag lyckades se nästa avsnitts förlorare när jag letade bilder. 😦
Men, men. Learning by error as they say.

Nu ska jag se avsnitt två och dricka lite mer kaffe.

Toodles!

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Tv/Film, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

