Bikini…

*suckar*

Jag har nu tre dagar på mig att köpa en ny bikini tills jag åker på semester. Jag har försökt att hitta en ny bikini i flera år nu. Det finns säkert många snygga bikinis där ute men jag prövar några stycken och sedan så ger jag upp. Jag är inte speciellt förtjust i att prova kläder överhuvudtaget men att prova bikinis avskyr jag.
I juni försökte jag mig på det, men hur kul är det egentligen när man ser ut såhär:

Blek, smårund och inte speciellt tonad. Och när man egentligen vill se ut lite mer såhär:

SI bikini

Att hon sedan är 173 lång och väger ca 50 kg och är modell för bl.a. Sports Illustrated spelar inte så stor roll när man väl står där i provrummet.
Vi får väl se om jag tar mig iväg idag, har inte så mycket annat för mig. Tyvärr så finns risken att de flesta bikinisar har tagit slut, vi är ju redan inne i augusti.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bikini…

  1. Madeleine skriver:

    Hej Ulrika! Sag din fraga pa chipswallins blogg hur man vet om man har for mycket bukfett. Ett tips ar att lagga sej pa rygg pa golvet, & mat med ett mattband rakt upp fran golvet. Ligger magens niva pa under 20 cm ar det ingen fara.

    Men vad man kan se av din bikinibild behover du nog inte mata dej ens – du har ju redan platt mage 😛

    Ha en fin dag!

    • nsslan skriver:

      Hej Medeleine!
      Tack! Det var snällt sagt. 🙂
      Och tack för tipset. Jag testade att mäta från golvet och hamnade på ca 16.5 cm, så det är ju okej. 🙂 Men det var lite trixigt, jag la en bok på magen för att kunna få ett ställe att mäta till.

  2. Joakim skriver:

    Well, jag skulle utan tvekan föredra den övre, naturliga kvinnan om jag fick välja! 🙂

Kommentera

