Dagens två små bilder

Jag har inte så mycket att säga. Jag sov dåligt i den stenhårda sängen inatt så jag har varit rätt seg.
Jag klev inte upp förrän halv tolv så jag missade frukosten med råge, så det var bara att vänta tills det blev lunch.

Jag testade gymmet igår, det var väldigt litet och väldigt varmt. Men jag körde lite frivändningar från knäna, lite benböj på 20 kg, (det fanns ingen ställning), bänk och lite annat smått och gott. Idag har jag en helt sinnessjuk träningsvärk i axlarna och ryggen, och även lite i benen.

Så med tanke på det så var det rygg och magläge som gällde på stranden idag.

Mamma i solstolNi ser mamma som ligger och solar till höger i bild. I skuggan, det är helt otroligt. 😛
Själv solar jag endast i skuggan, dels för att jag är så blek och dels för att jag tycker att det blir alldeles för varmt i solen. Det känns som om att skinnet, bokstavligt talat, steks. Och jag är här för att ha semester, ta det lugnt och ha det skönt, så då tänker jag inte ligga och pressa i solen för att blir brun om jag tycker att det är obehagligt.

Galeri resort strandOch tittade jag åt andra håller så såg jag det här. Hotellet bredvid har lite häftigare solskydd, men våra parasoll fungerar också. 🙂
Volleybollnätet finns också med i bild. Än så länge har jag inte blivit träffad av snett flygande bollar, men det var nästan nära idag och hela tiden oroar jag mig för att få en boll i  huvudet när jag solar eller läser.
Jag har tagit lite bilder på lobbyn och tavlorna men inte fört över dem till datorn än. Det kanske blir ett blogginlägg imorgon också. 😀

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Resa, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

