Inte mycket

Dagarna bara flyter förbi här.
Jag har gjort absolut noll sedan jag kom hit. Sola, läsa, slappa och äta. Det är det jag till största delen har gjort så det finns inte så mycket att skriva om.
Imorgon ska vi iväg på en utflykt, vi ska visst åka långt för bussen kommer och hämtar oss vis 04:45. 😦 Inte riktigt min tid på dygnet.

Jag har lyckats ta ett par bilder på tavlorna som sitter in mot matsalen som jag tycker känns lite.. fel…

 

GaleriEtt vackert, (svenskt?), snölandskap. Motivet känns igen hemifrån.
Jag tror dessutom att jag har sett tavlan förr.
GaleriOch en röd gammal lada med lite nysnö runt omkring sig. I Turkiet, när det är 40 grader varmt. De är ju fina men lite malplacerade. Inte riktigt det jag vill tänka på heller när jag är på solsemester.
Jag har för mig att jag nämnde att jag skulle lägga upp lite bilder på hotellet/lobbyn. Här kommer de.
Galeri hotelHotellet är format som ett V med den spetsiga änden mot havet, så alla rum har havsutsikt. 🙂
Hotel galeriHär ser ni hur öppet det är i lobbyn, både bra och dåligt. Vi bor på 4:e våningen. Det finns bara 1,5 våning till så vi bor ganska högt. Det gillar jag. 🙂

Nu när jag sitter här kan jag konstatera att Turkiet inte är myggfritt och att myggorna här gillar mig lika mycket som dom där hemma. Äckliga mygg. Som om jag inte redan var tillräckligt prickig?

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Resa, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Inte mycket

  1. din lillasyster skriver:

    Alltid ska man klaga på nånting.
    Men jag håller med om att tavlorna känns lite udda…. men men. Det är nog spännande med snö när man är från turkiet.

  2. nsslan skriver:

    Ska man upp så vansinnigt tidigt på semestern så tycker jag att man får klaga lite på det faktiskt. 😛

    Jag klagar däremot inte på tavlorna, det kändes bara lite malplacerade.

Kommentera

