Död, dödare, dödast.

image

Ett tips. Dagen innan ni ska resa hem, åk inte på en utflykt som innebär 13 timmar i en buss. Hur less man är på att transportera sig dagen efter då man ska åka hem igen är obeskrivlig.
Hemresan började strax efter 18 nu är klockan 06 och jag har 4 timmar kvar. Humöret är inte precis på topp kan jag meddela.

Bakom det närmsta skynket har jag nu spenderat ett par timmar på ett kallt stengolv. Behöver jag nämna att det var hårt?

Jag längtar till min säng.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Resa, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

