Sjukt seg

Jag ska bara slöse på ett avsnitt av Haven och sedan ska jag gå och lägga mig. Jag har inte fått någonting gjort idag, jag har inte ens börjat packa upp resväskan. Så det blir inte ett speciellt intelligent blogginlägg. (Inte för att de andra brukar vara det heller.) 😛

Söt bild som jag hittat på nätet:

@relaxedly

Och en video på en väldigt störig duva. Fascinerande att katten helt enkelt inte bara äter upp den. Den måste vara väldigt van och väluppfostrad. Sedan är duvan lite roligt som knäböjer, låter och reser sig upp samtidigt som den kuttrar. 🙂


Imorgon kanske jag berättar om den sötaste grejen som hände under resan, vilket skedde på Arlanda vid passkontrollen. 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

