Oops!

Tur att jag titta mig i spegeln innan jag gick ut. Det kändes inte inne, men det skulle kanske dra lite kallt ute.
reva
Aningen surt, det var mina favoritjeans. 😦

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Oops!

  1. Diana Löfström skriver:

    Tyglim och en bit tyg på insidan så syns det inte.

    • nsslan skriver:

      Du vet ju hur jag är. Jag kan knappt sy fast en knapp, jag har varken extra tyg eller tyglim hemma.
      Jag slängde byxorna igår, de var inte dyra, men modellen finns inte längre hos cubus.

  2. Joakim skriver:

    Tänk positivt, du slapp i vart fall höra ljudet av sömmar i skrevtrakten som går sönder mitt under ett försök till vig rörelse upp på ett tåg på Stockholm C! 😉

    • nsslan skriver:

      😀
      Än så länge har jag sluppit det, men ibland gör man ju lite väl ambitiösa övningar i uniformen så min dag kanske kommer den också. 😛

      Som tur är så brukar det ju inte vara allt för många som hänger runt förarhytterna, så det kanske inte var någon som såg dig?

Kommentera

