Syster och jag!

 

När jag ändå sitter här så passar jag på att lägga upp två fina bilder på syster och jag.

Jag gillar den här bäst på oss då vi båda ler så fint. 🙂

Men den här tycker jag är bäst om man tittar enbart på syster. Hon har vridit huvudet lite så att man ser den fina blomman hon har i håret. 🙂

Syster är fin på båda bilderna, själv ser jag lite drogad och allmänt uttråkad ut på den sista bilden. Min hållning är värdelös och här drar jag ändå bak axlarna. 😛

Hon har förresten startat en egen blogg, igen. Den finns här: Bowlerhatgirl

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Syster och jag!

  1. bowlerhatgirl skriver:

    Vad fina vi är. XD

    …men det der ut som om jag har väldigt kort hals. XD Så går det när man sitter som en ostkrok. :p Det första kortet är finast. 🙂

Kommentera

