Pinsamt

Riktigt pinsamt.
Som jag skrev innan så var jag ut en sväng och letade hittaut-kontroller. Den sista jag tog var nr 120 som står vid gravkullarna i Överkorsta.
Jag såg den från långt håll och den såg väldigt malplacerad ut. Pinnen satt i en spricka i en stor sten och stack nästan rätt upp i luften. Det kändes väldigt olikt alla de andra kontroller jag har tagit. Jag kände lite på den och konstaterade att den var helt lös.
Eftersom att det kändes så fel så beslöt jag mig för att var en god samarit och ställde den lite mer på baksidan av stenen, det kändes som en mycket mer naturligt plats och sedan mailade jag hittaut i Sundsvall för att berätta vad jag sett och gjort.

Jag var alltså helt övertygad om att det inte var rätt. Jag skojar inte, i min värld som jag var i då fanns det inte en chans att det var tänkt att se ut sådär.

Så tror ni jag skäms nu när jag har fått svar från hittaut och det faktiskt var så det var tänkt?
Det är riktigt, riktigt pinsamt.
Jag velade lite om hur jag skulle göra, skulle jag bara maila eller skulle jag flytta på pinnen också? Och eftersom att det såg så fel ut så kunde jag inte låta den stå sådär så jag flyttade på den. Så här i efterhand önskar jag att jag bara hade mailat.
Åh… Klant.
120 hittaut Det här är alltså rätt placering av kontrollen.

 

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Pinsamt

  1. bowlerhatgirl skriver:

    LoL XD
    Oops~
    Tanken var väl god…. men inte helt rätt tydligen. XD

    • nsslan skriver:

      Jo, tanken var väl god, men inte rätt. 😦
      Han som svarade tog det på ett bra sätt iaf, han var trevlig så då känns det inte lika illa. Men det är ändå ruskigt pinsamt.

Kommentera

