Noll motivation

 

Jag har ingenting att blogga om. Eller jo, jag har några idéer men jag orkar inte skriva ner dem. Jag har verkligen noll motivation, precis som med det mesta just nu.
Men jag ska förhoppningsvis få lite ordning på lägenheten nu, jag har haft en hantverkare här som ska sätta upp de sista listerna.

Tyvärr så upptäckte jag en annan grej när jag tänkte beställa ny kyl och frys, dagens kylar och frysar är större än de på 70-talet. Det finns ingen som passar de mått som jag har nu. Eller jo, det finns en helt vit frys utan finesser som kostar ca 7300 kr och den passar. Men vet ni vad det finns annars? En snygg Bosch i rostfritt i fullstorlek för 7400 kr.
Vet ni vad det innebär? Jo mer jobb för mig. För inte sätter jag in en halvstor kyl och frys när det finns helstora som kostar lika mycket, är modernare och snyggare.
Och hur blir det mer jobb då? Jo, jag måste riva ner skåpen som sitter ovanför de jag har nu och tapetsera och måla bakom.
Det blir ju såklart dyrare ändå pga allt kringarbete och för att jag lär köpa till några överskåp och dom är svindyra.

Åh…. Var in på tretti.se och såg att de har paketpriser. Svarta samsung… *drägglar* Vitvaruporr…

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

