To do-lista

Min to do-lista som skall vara klar innan söndag 18/9-11. Bäst att skriva ut år också för jag vet hur jag är.

To Do:

  • Ta ned två köksskåp
  • Fila ned kant i taket ovanför köksskåp så att hantverkaren kan sätta upp taklisterna
  • Hyra/låna slagborrmaskin för att få upp hatthyllan i hallen (hata betong!)
  • Tvätta alla fönster, görs efter att all borrning och sågning är klart
  • Städa hela lägenheten, görs efter att all borrning och sågning är klart
  • Baka två mjuka kakor
  • Göra en trifle
  • Tapetsera och måla bakom köksskåpen som tas bort
  • Köra allt byggskräp på tippen

 

Jag har säkert glömt något. Men jag har att göra ändå, jag ska ju för tusan arbeta också.  

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

