BTW

Det gick alldeles utmärkt att äta min matlåda med falukorv igår.
Slutsats av detta?
Note to self: Undvik OLW’s nya chips ”Kebab drömmen”, även om de var riktigt goda. Det är inte värt det!

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till BTW

  1. Joakim skriver:

    Inte skriva sådär, nu blir man ju ändå sugen på att prova! 😛

    • nsslan skriver:

      Ja, de var goda, det säger jag inte emot. Men min mage protesterade på ett väldigt obehagligt vis så om du äter och blir dålig då får jag säga: ”Vad var det jag sa?”. 😛

      • Joakim skriver:

        Det är nästan så att det är värt det, frustrerande nog hör just chips till den där kategorin av saker jag inte får äta under mitt LCHF-experiment! 😉

        • nsslan skriver:

          Det är ju iof ganska mycket fett i chips. ;P

        • nsslan skriver:

          Du kan ju äta andra chips, det är väldigt mycket fett i dem också. 😛 Sedan kan jag rekommendera den andra nykomlingen med parmesan. ”Sourcrem & Italian cheese”. De var också riktigt goda, men utan biverkningar. ;P

          • Joakim skriver:

            Mjo, har sett dom i hylla, och det är riktigt svårt att passera chipshyllan i affären när man ser sådana godsaker faktiskt, och märkligt nog uppskattas det inte om man blundar och försöker rusa förbi heller, det blir så stökigt..?

  2. Malin skriver:

    Haha va är de för fel med dom chipsen:)? Har inte testat dem, men blev grymmt sugen nu!

    • nsslan skriver:

      🙂 Som jag skriver lite längre ner så blev jag väldigt dålig en natt utan riktig orsak. Jag drog slutsatsen att det var endera falukorven som jag åt till middag eller chipsen som orsakade det. Och eftersom att jag åt upp resten av korven dagen därpå och inte blev dålig, ja, då skyller jag på chipsen.

  3. Ping: Chipsprovning | nsslan

Kommentera

