Hur mitt lilla hörn ligger till

Efter att ha arbetat 05:30-10:15 igår så satte jag upp lite tapet i hörnet bakom kylen och frysen.
Resultat?

tapetseratSom ni ser så är taket rätt ovanför mycket ljusare, så går det när man inte målar allt tag på en gång. Men det struntar jag i just nu, det får vara så tills den dag då jag har helt slut på andra saker att göra, typ när jag har plockat bort alla katthår ur lägenheten.

Efter att hantverkaren hade åkt hem och jag hade lämnat lite skräp på tippen så satte jag igång och målade första lagret på tapeten.
Vilken tur att jag hade både tapet, tapetklister, tapetverktyg, färg, roller och penslar kvar sedan sist. Tji fick du! som sa att det var onödigt att spara sådana grejer. 😛
Jag har sparat en massa på att inte behöva köpa allt nytt bara för några kvadrat. 🙂

Färg OttoDet enda jag är lite orolig för är att frysen inte kommer att vara tillräcklig hög så att kanten på tapeten i hörnet syns. Jag ska iof köpa till överskåp också, men… Hmm..

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hur mitt lilla hörn ligger till

  1. accazblogg skriver:

    Jag tror inte att det kommer att synas. Isåfall får du väl ställa någon fin förvaringslåda uppepå frysen. =)

Kommentera

