Matt

Kan man bli något annat än matt när köket ser ut såhär?

StökigtDet är så mycket grejer överallt att jag inte riktigt vet vart jag ska börja. Det känns mest som om att jag flyttar runt på saker och så ser det lika stökigt ut ändå.

Matplatsen ser inte mycket bättre ut. 😦

stökigtGaah!
Jag har iaf, som ni ser, fått upp ett par gardiner i köket. För mig så känns det väldigt obebott, eller tomt ut, utan gardiner.
Jag tvättade det fönstret också, och det tar sådan tid för mig!
Jag vill ju att de ska blir helt rena när jag väl tar tag i det, men jag får inte till det hur jag än försöker. Så jag står där och putsar och putsar och putsar till jag knappt har någon hud kvar på händerna men ändå så hittar jag fläckar. 😦
Och så dessa tätningslister som faller sönder mellan fönsterna, detta sattyg, små svarta luddkulor ramlar ner och blir som små tjärbollar som fastnar på precis allt.
Några fastnade på trasan jag använde för att torka av ett fönster. Gissa hur kul det var?

Bleh.

Nu ska jag dela på en massa kantiga reller som jag fick av hantverkaren. De ska visst torkas på tidningspapper.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Stress, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Matt

  1. Joakim skriver:

    Det där ser ut som en ruskigt bra ursäkt för att äta ute! 😉

Kommentera

