Bitchslap!

Jupp. När jag lyssnade på radion idag och inte hann med att byta kanal när reklamen kom då fick jag en riktig bitchslap av Media Markt.

Jag som beställde ny kyl och frys i förrgår, idag får jag höra att tyskarna ska ha 20% på alla vitvaror till helgen.

In you face liksom. Nu måste jag ju åka ut dit imorn och spana in sortimentet och räkna lite. Sen vet man ju aldrig om dom höjer priserna imorn inför helgen så att de tjänar lika mycket ändå.

Åh vad störande.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

