Brev! :)

Det är inte ofta jag får brev på posten numera. Riktiga brev alltså, inte reklam i brevförpackning. Så gissa om jag blev glad idag när jag fick det här i brevlådan!

”Wohoo!”tänkte jag och sparade det till sist. Först öppnade jag ett brev med falck-reklam, sedan en ännu mindre uppskattad räkning från taxfreen från turkietresan. Och sist, men absolut inte minst, det mest spännande brevet.
Vad kan det vara? 🙂
Jag går in med det i vardagsrummet och vänder på brevet för att öppna det. Och vad får jag syn på?

 

 Meh!
”Tji fick du!”, liksom.
Men jag väntar väl tills imorgon då. 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Brev! :)

  1. Lena Sjöström skriver:

    Jag tror att du redan öppnat det, du är för nyfiken för att kunna hålla dig till imorgon……………..eller så sitter du uppe till midnatt så att du kan öppna det innan du gårt och lägger dig!!!!!! GRATTIS i förskott!!!!

    • nsslan skriver:

      Tack, tack! 🙂
      Jag har hållit mig än så länge och klockan är efter 01 nu, men jag väntar tills jag vaknar senare idag. Det blir ju fusk annars. 😛

  2. Annika N skriver:

    XD Undrar va det ar. XD

Kommentera

