Skoj

 

Det känns som om att någon är emot mig just nu.
Igår så la jag in en bit fransyska i ugnen, målet var en god tjälknöl. Jag la den i riktigt salt vatten innan jag åkte iväg på jobbet och såg fram emot att äta gott efter att jag tränat på kvällen.
När det väl är dags och jag skär upp några bitar så ser den ut så här:
Misslyckad

Jippi…
Det var ju tur att jag inte hade tänkt bjuda någon på middag.
Jag fick svar från samsung också, men det tar jag i morgon. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan försöka att sova, tåget går 06:09.

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Skoj

  1. Diana Löfström skriver:

    BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Sånt där slams får man väl inte sälja som fransyska! Pengarna tillbaka.

Kommentera

