Okej…

Jag ber om ursäkt för mitt otvättade hår men jag måste få veta.
Vad tror ni?
Börjar jag redan att bli en silverräv? Vithårig? Eller är det bara ljuset som ligger fel?
Berätta!

 

Jag är inte ens 30!
Inte för att det spelar så jättestor roll, jag lär ju färga håret tills jag dör, men ändå.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Okej…

  1. Joakim skriver:

    Jag tror, att det inte finns något som kvinnor är bättre på, än att hitta defekter hos sig själv. Sluta upp med de dumheterna! 🙂

    • nsslan skriver:

      Så du menar att jag inbillar mig? 😛
      Nä, det gör mig inte så mycket om jag skulle bli gråhårig, som sagt, jag färgar det ju i vilket fall.

  2. bowlerhatgirl skriver:

    Svårt att säga när det bara är ett foto.
    Men mamma började ju bli gråhårig tidigt… :p

    • nsslan skriver:

      Och hur vet du det? Jag tror ju inte att du kommer ihåg om hon hade några grå strån när du var 4 år. 😛

      • bowlerhatgirl skriver:

        Hon har nämnt att hon blev gråhårig tidigt. :p
        Tror knappast jag brydde mig om mamma hade grått hår eller inte när jag var 4 heller för den delen. Hade andra mycket viktigare saker att tänka på ju. XD

        • nsslan skriver:

          Aha. Det tror jag inte hon har nämnt för mig. På pappa syns det ju knappt, men jag tror jag noterade det för första gången på honom efter att han fyllt 40.

Kommentera

