X55

Jag tog bort bilden i inlägget nedan.

Så här ser iaf en x55 ut. Den här bilden är inte tagen i Sundsvall utan på väg till Göteborg från Stockholm.
SJ3000

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till X55

  1. Joakim skriver:

    Föredrog nog din bild, du får passa på att ordna en ny, i all enlighet med vår knallorangea dresscode! 😉

    För övrigt ser jag fram emot att få provköra X55 själv, när det nu blir! 🙂

    • nsslan skriver:

      Det syns inte så väl, men det är faktiskt jag som kör. 🙂
      Det var min testkollega som tog bilden när vi övningsåkte, tyvärr så är det här ett foto av en papperskopia så den är inte så snygg i färgerna.

      Ja du, det ser tungt ut på x55 fronten. Två av Sundsvalls testveckor har blivit inställda, jag vet inte hur det ser ut sen här veckan. Ska vi gissa på att de rullar igång till sommaren? Lagom till Botnia kanske? 🙂

      • Joakim skriver:

        Där ser man, bilden tagen i Gnesta ser jag dessutom, deras vattentorn eller vad det nu är, går inte att missa! 🙂

        Hoppas du får ut och köra lite snart, och hamnar du häråt mina trakter får du allt hojta till!

        • nsslan skriver:

          Jag kommer faktiskt inte ihåg vart bilden är tagen, men säger du Gnesta så är det nog det. 🙂 Jag har kört sträckan så få gånger att jag inte har koll på några landmärken.

          Jag hojtar om jag kör åt det hållet någon dag. Men nu närmast i framtiden ligger några varv på Uppsala. 😛

          • Joakim skriver:

            Kommer aldrig kunna glömma Gnesta, hade en instruktör som alltid ringde hem till frun när han passerade Gnesta och dess vattentorn, vilket kan ha en bekant form lite beroende på hur snuskigt lagd man är..! 😉

            Du kan för övrigt få ta mitt Uppsala-varv på onsdag när du ändå håller på, 846/855, busenkla tåg med nästan inga resenärer eller så..! 😉

          • nsslan skriver:

            Mycket snuskigt lagd skulle jag tro, för det är inte det första jag tänker på iaf. 😛

            Nja. Det blir nog lite svårt, jag tror vi möts någonstans på sträckan, så du får köra din pendel själv. 😉

Kommentera

