Angående överskåpen

Ja, för er som inte har mig på fb så kan jag meddela att jag åkte ut till Elgiganten i fredags för att hämta ut mina nya överskåp.
Hur många tror att det gick bra?

Om du trodde att det gick bra så har du fel. Skåpen som var beställda var fel skåp. Det saknades visst en bokstav på beställningen så jag fick skåp med svarta sidor istället för med grå sidor.
Kanske inte en jättestor grej men har jag beställt grå sidor då ska jag fasen ha grå sidor också!
Så dom fick göra en ny beställning.
Jag orkade inte skälla och ha mig, det var ju inte varuutlämningen som hade gjort fel utan hon inne på vitvaror. Han var dessutom lite söt och hade en trevlig röst. Det är svårare att skälla då.

Vi får väl se hur det går nästa gång. Jag hoppas på att grejerna kommer den här veckan, jag vill verkligen att den här renoveringen ska bli klar någon gång.
Nu är det bara överskåpen, den extra frysen och tavlorna kvar. *längtar*

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

