Fel håll :(

Det här bådar inte gott inför semestern.

fel håll

3,5 kg sedan i våras. Inte bra. Det är så det börjar, några hekto per månad och helt plötsligt så har man gått upp 10 kg.
*suckar*
Inte blir det bättre av att jag är förkyld och orkeslös heller. Ingen träning och en massa tröstmat. Som jag sagt tidigare, chipsdieten fungerar inte. Inte om man försöker att gå ner i vikt iaf.

Men det går bättre för syster, nu när hon inte äter nudlar. 😉

(Diggar förresten mina sockor, L för left och R för right.) 😛

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fel håll :(

  1. Joakim skriver:

    Äsch, 64 kg är inget att skämmas för, allra helst inte som sjukling! Du har en bra bit kvar till ”tjockis”!

    Krya på dig! 🙂

  2. bowlerhatgirl skriver:

    64, dit längtar jag…. men det är en bit kvar.
    Och du har som sagt en lång bit kvar till ‘tjokis’ status. :p Men jag kan förstå frustrationen. Men det är inte världens undergång för din del tycker jag. Du är ju i alla fall ganska lång. ^^ Och chipsdiet är ju fruktansvärt gott… men dom dieterna brukar inte funka så bra. XD Jag har också provat. :p

    • nsslan skriver:

      Det går snabbare än vad man tror när det väl har börjat smyga iväg. Det var ju så jag hamnade på min toppnotering. 😦
      Så jag måste hålla lite koll, jag vill inte hamna där igen.

      Jo, chipsdieten är jättegod, men den fungerar som sagt var inte. 😛 Den är inge bra att träna på heller, man får ingen ork.

      • bowlerhatgirl skriver:

        Alltid bra att hålla koll, men man kan ju lätt bli fixerad vid nummrerna. Men jag vet så väl att det kan dra iväg, speciellt när man inte har ork och morivation att göra speciellt mycket. Jag gick ju för fasen upp 3-4 kg när jag var sjukskriven. >_<; Det är illa. Det var ju bara 5 veckor.

        Och väldigt sant att man inte har någon ork när man går på chipsdiet, man orkar inte träna speciellt bra när man går på vittbröddieten heller. Men den är nästan godare än chipsdieten tycker jag. XD

Kommentera

