Lådan

Alla som har eller har haft katt vet att de älskar lådor och påsar, så gissa om mina blev överlyckliga när jag äntligen fick hem mina överskåp. De lådorna var enorma!
Knubbis gillar även att tugga på wellpapp, lite som en råtta eller hamster, med den skillnaden att han inte vill bygga bo, han bara tuggar sönder den.
Så när han försökte tugga sönder lådan från insidan via öppningen för handen då ville jag såklart ha med det på bild, det såg ju roligt ut.

Knubbis

Tyvärr så missade jag när han nästan stack ut hela huvudet och tuggade, så när han gick vidare till nästa hål så var jag beredd. Trodde jag iaf. När jag tittade på bilden via kameran så såg jag att jag hade missat totalt.


Knubbis

När jag sedan tittade på bilden i datorn så riktigt ser man hur han säger: ”Haha, sucks to be you!”.

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

