Vek

Här håller jag på att tjata om min vikt, att jag har gått upp m.m. m.m. Och ändå så har jag inte kraft att stå emot när jag får syn på något sånt här:

halloween

Söt och god, hur ska jag kunna motstå det?

Om jag faktiskt tränade något så skulle det kanske gå att äta sånt här någon gång ibland, men jag tränar ju inte just nu, inte efter att jag åkte på den där jätteförkylningen sist.

Det är nästan så att jag kan se hur hela bakelsen lägger sig runt magen.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Stress, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vek

  1. accazblogg skriver:

    Vilka superfina tallrikar!

  2. bowlerhatgirl skriver:

    Den ropade ”Omnomnom! ÄT MIG!” Eller hur? XD

Kommentera

