Födelsedagsglas!

Tack kära moster med familj! Nu har jag äntligen varit iväg och köpt mig ett par glas. 🙂


Visst är de tjusiga?

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Födelsedagsglas!

  1. Jannica skriver:

    Visst är de fina, jag har likadana glas hemma. Både de lite mindre (typ champagne) och de lite större (vin). Men jag köpte mina på DUKA och nu har de gått i KK, frågan är var man kan komplettera sin samling? Tyvärr ryker ungefär 1 glas per år…

    • nsslan skriver:

      Jag har 9 stycken champagneglas och 6 vinglas á 28 cl. Jag började samla på champagneglasen men sedan gick, som sagt var, Duka i kk. Men nu har Cervera börjat sälja hela serien igen. 🙂 Samma serie som Duka fast med ett annat namn, Eleonora istället för Lovisa.
      Just nu har de dessutom 20% på hela serien. 🙂

Kommentera

