Frukost fortsättning

När jag är klar med mackorna så har alla andra redan ätit upp. Men vill man ha ut så mycket som möjligt av frukosten som ingår så tar det lite tid.
Som vanligt får jag en riktigt ynklig salladsbit, mest bara stjälk och nästan inget grönt blad. Paprikan är också skrattretande, inte ens en hel längd.

Men smaklig frukost!
Min gick ner och jag sov bra på den, är dock lite orolig för att jag har låtit eller drägglat. :/

image

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Frukost fortsättning

  1. bowlerhatgirl skriver:

    Lol, mja ja, du sov ju bra det är det som är huvudsaken.

    • nsslan skriver:

      Nja. Jag överdrev kanske när jag sa bra. Jag sov okej med tanke på att jag satt i en stol på tåget. Dvs, man nickar till, vaknar, inser att man har munnen öppen, drar ett djupt andetag, stänger munnen och upprepar hela proceduren i ett par timmar. 😛

Kommentera

