Pool!

Oooh, de har pool!
Tänk vad mycket man får se när man stannar utanför Storvreta pga signalfel. 😉
Och då menar jag signalfel och inte något annat.
(Diss till Kupé som påstår annat).

Internet på telefonen går snabbare än sj-internet idag. Det är lika frustrerande som alltid. Fick logga in 10 gånger innan jag kunde avboka en biljett och ladda om replus nästan lika många gånger innan jag fick fram några tider. 😦

image

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb, Resa och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Pool!

  1. Annica Z skriver:

    Vet inte om det var SJ det var fel på, men jag höll på få psykbryt idag när jag skulle boka en tågbiljett åt en kollega och sida efter sida på SJ.se vägrade ladda. Vansinnigt irriterande.

    Pool… Hmmm vart ska vi få in en pool då… 😉

  2. Annica Z skriver:

    Eller infälld jacuzzi i altanen…? 😉

Kommentera

