Dagen

 

Nyvaken och med mer eyeliner under ögonen än vad jag faktiskt tog på mig igår. Jag vet inte hur det gick till, men det är ett av universums mysterier.

En kopp snabbkaffe såklart i min älskade McD-mugg. Bästa muggen någonsin att dricka kaffe ur, bara så att ni vet.

Mitt i min dokumentation av min aningen sega morgon så fick jag sällskap.

Han ville något men fick inte riktigt fram vad, de är så dåliga på att artikulera mina djur.

Men nu är det dags att fräscha upp sig lite, äta frukost och få på sig lite kläder. De där attans tågen kör inte sig själva, inte än iaf.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

