Då kör vi

Då ska vi se om magneterna får någon motion idag eller inte.
Lövhalka är inte att leka med.

image

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Jobb och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Då kör vi

  1. Joakim skriver:

    De däringa magneterna är riktigt bra att ha faktiskt, men lokens sand är inte att förakta heller! 🙂

  2. Gunnar Andersson skriver:

    Jag frågar om hur ofta du kör Uppsala pendeln?
    Vilka linje turer du har?
    Och vilka tågtyper du har utbildning på?
    Samt vad du tycker om passåkning?

    Vet du hur många kvinnliga lokf sj har?
    På 80 talet var det några kvinnor från vxl som blev lokf men senare slutade de.

    Gunnar fd sj vxl cst flyttat från Märsta till Långshyttan stationshus finns klockan går rätt men inga tåg ingen räls allt är nedlagt 1964 BLJ.

    • nsslan skriver:

      Jag kör väldigt sällan uppsalapendeln. Det jag kör mest är sundsvall-stockholm.
      Jag har ingen aning om antal kvinnliga förare.
      Pass är väl inget speciellt.

Kommentera

