Dagens träningsvärk

Vaknade och kände på en gång att mina muskler var inte helt nöjda över gårdagen träning.

Muskler som protesterar högljutt: biceps, vader och någon djupt liggande rumpmuskel.
Muskler som protesterar vid lite tyngre belastning: framsida lår och bröst.

Jag ser inte fram emot morgondagen, jag brukar alltid ha som mest träningsvärk dag 2.
Jag kanske får ringa lillebror och be honom hjälpa tant in i bilen och så får han övningsköra till pappa. (Vi ska på farsdagsmiddag. :))

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

