Refererare?

Jag kan i mina inställningar här på bloggen se varifrån vissa besökare kommer. Exempelvis om jag är inloggad här och kommenterar på en annan wp-sida så kommer min bild upp och man kan klicka på mitt namn och så hamnar man här.
Inget konstigt med det, men ibland blir jag fundersam.
Som idag. Någon har klickat sig hit från busstidningen.se. Hur gör man det? Kommer jag upp i någon reklam?
Jag var själv in och tittade på sidan och jag kan inte förstå hur man ska hitta till mig därifrån.
Eller är det kanske något knas som gör att fel adresser poppar upp? Det är väl kanske mest troligt.

Jag kan förövrigt berätta att jag hade en sidvisningstopp för några dagar sedan och jag har inte den blekaste om hur det gick till. Jag skrev inget speciellt och jag hade inte mer referenser eller googlesökningar än vanligt.
Nåja, det är bara roligt att det finns några som faktiskt läser här ibland. 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

