2010-11-10

När jag klev upp imorse så såg jag som vanligt ut genom mitt sovrumsfönster och noterade att frosten låg kvar på marken. Det kändes lite surt. Jag vill inte ha frost, det innebär att det är kallt.
Men så började jag fundera på hur det såg ut förra året vid den här tiden.
Jag letade lite i bildarkivet och hittade två bilder jag vill dela med er.

Båda bilderna är tagna 10-11-10, dvs för lite mer än ett år sedan.

Så här såg det ut då när jag gick ut till bilen för att åka ner på jobbet.

10-11-10

Och så här mycket snö hade jag fått på taket.

Bilen

Jag är så glad över att vi inte har fått snö än! Det är så skönt att slippa!

Så nu är jag på bättre humör igen. Jag tar gärna lite frost som ligger kvar istället för en halvmeter nysnö när jag vaknar upp på morgnarna.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Foto, Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 2010-11-10

  1. bowlerhatgirl skriver:

    Frågan är bar om vi kommer att ha snö tills typ… juni eller nått liknande med tanke på att vi fortfarande inte har nån snö.

  2. Joakim skriver:

    För min del får det mer än gärna vara barmark hela j*vla vintern rakt igenom! 😉

Kommentera

