Frihelg igen?

Nu går tiden fort, jag tyckte jag precis hade frihelg. Men jag klagar inte, helst skulle jag vara ledig varje helg.
Vad ska jag då hitta på för spännande?

Dagen började med den obligatoriska kaffekoppen och sedan har jag vandrat runt lägenheten som en osalig ande. Plockat lite här, duttat lite där, spelat lite wii sports och wii fit. Suttit vid datorn såklart, ätit lite frunch. Nu har frukostens verkan börja avta och kaffedarret satt in så det blir till att göra det enkelt för sig och värma lite middagsmat i micron.
Efter att ha ätit en kulinarisk måltid bestående av köttbullar och makaroner så ska jag försöka att dammsuga lite. Jag väntar nämligen besök ikväll och även om jag inte behöver ha det kliniskt rent när det kommer gäster så vill jag ändå undvika känslan av att gå på en spikmatta bland en massa dammkaniner.

Söndagen kommer nog att ägnas åt bokläsning på förmiddagen och eftermiddagen vigs åt att hälsa på en fotograferande kollega. 🙂

Så det blir lite mera action än förra frihelgen, men inte mycket. 😉

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

