Blåmärken

Förra veckan var jag iväg och hade lite roligt med fackföreningen, dagen efter hade jag träningsvärk och ont som efter att jag slagit mig i något.
Ett par dagar senare fick jag syn på dessa.


Vänster ben.

 


Höger ben.

 


Båda benen.
Samt ett blåmärke på vänster underarm som sträckte sig från armbågen och 2/3 fram mot handleden. Tyvärr verkar det blåmärket ha legat lite djupare då jag upptäckte det först när det hade blivit mer gult än blått och då lyckades jag inte fota det.
Kan även meddela att det kändes som om att jag hade blåmärken längs nästan hela ryggraden.

Vad tror ni jag har gjort för något?

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

