*suckar*

Då är hemresan påbörjad.
Bussen har gratis internet så jag hinner skriva ett kort inlägg, även om det är segare än sirap.
Den medhavda lunchpåsen är uppäten, typ. Halva är uppäten, det är aningen för torrt för mig att äta enbart bröd med pålägg utan vare sig smör eller annat. Så en macka med locket borttaget och med kött av något slag, en annan utan lock med en panerad kycklingbit och den sista med bara botten och två skivor fuktig ost har jag ätit.
Den medföljande lilla chipspåsen hade en grillad kyckling som smaksymbol men smakade som tur var inte det. 🙂 Det smakade lätt kryddade chips. Äpplet ger jag till den som vill ha och samma med mangosaften. Efter den måltiden så slank halva halvlitersflaskan med vatten ner,

Klockan är ca 10:30 svensk tid och jag är nog inte hemma i min egen vrå förrän runt 00:00. Det känns aningen segt måste jag säga. Även om jag personligen tycker att tiden mellan landning arlanda och tåget är aningen snäv. Blir vi allt för försenade eller om vårt bagage inte kommer i tid så kan vi missa det och då blir det en lång väntan till nästa tåg. 😦
*håller tummarna*

Jag har några bilder från snorkelturen igår som jag kommer att lägga upp inom en snar framtid. Bl.a. en nästan osynlig fisk samt en äggläggare med hårt skal. 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Resa, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

