Julen

Jag hade en mysig julafton med familjen, vi var 10 stycken. Pappa, lillasyster, lillebror, mormor, morfar, mamma, mammas man, mammas mans pappa och syster och så jag. 🙂

Jag tog inga bilder med min kamera då den lämpar sig bäst för foto utomhus i dagsljus. Däremot tog jag en massa bilder med Patrics kamera och systers kamera som har mycket bättre blixt. Får se om jag får tag på de bilderna lite senare.

Här är iaf hur jag såg ut på julafton.

Och här är klapparna jag fick i år.

En kökspall och ett presentkort från lillebror. Vinglas, kokbok, swedish fish, presentkort och pyjamasbyxor från mamma och Patric. Folieöppnare och presentkort från lillayster. Kupévärmare, kupévärmarställ, seriekopplade brandlarm och godis från pappa. Presentkort från mormor och morfar. Presentkort från moster m. familj. (Hoppas att jag inte har missat något.)

Tack alla! 🙂

Sedan har jag handlat lite julklappar till mig själv också, sådant som är alldeles för dyrt att önska sig i julklapp. I år blev det en xbox 360 slim 250 g med kinect, några spel till det, trådlösa mikrofoner till singstar, ett presentkort på belle visage samt ett paket med lite olika saker från body shop.
Nu väntar jag med spänning på att posten ska skicka en avi så att jag får hämta ut mitt xbox!

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

