Nyår

Gott Nytt År på Er alla!

Själv sa jag till mig själv att jag inte skulle vänta till det nya året med att komma igång med träning och sådant utan ta tag i det under mellandagarna.
Nu sitter jag här, på nyårsafton, och har hetsätit en halva från subway för att jag var så vansinnigt hungrig.
Den enda ”motion” jag har fått är 20 minuter med dance central 2 på kinect och att jag har blivit tvingad att ta trappen hemma då hissen varit ur funktion sedan stormen.
Men nya tag 2012?

image

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nyår

  1. accazblogg skriver:

    Gott nytt år!!!

Kommentera

