Nyårsoutfit

Jag bjuder på årets nyårsoutfit.

Smink: gårdagens bestående av puder och lite mascara.

Hår: tvättat i förrgår och borstat i morse.

Kläder: SJs windsropper, förarskjorta, förarbyxor, skärp, underställströja.

Skor: SJs förarkänga.

Bilder tagna i dagens fordon, 2009, där stor spegel finnes, dvs handikapptoaletten, samt skor på biträdesbordet.

Lyxigt värre. 😉

image
image

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nyårsoutfit

  1. Gunnar Andersson skriver:

    Vad söt du är och vi möttes aldrig vid cst då jag slutade 2006.
    Jag jobbade i 27 år med växling cst person+posttåg samt tm med posttåg.
    Fungerar X2000 nu bättre tänkte på detta med styrkorten och detta med reset?
    Jag följer bloggar mm som handlar om tåg.

    MVH

  2. Hemlig beundrare skriver:

    Instämmer med föregående talare att du är jättesöt 😉 Förarkängorna är väldigt läckra och sexiga – är svag för sådana 😉

Kommentera

