Resultatet

Jag förstår att ni med spänning väntat på hur jag upplevde min efterrätt från Dagnys. 😉

Om jag jämför med den jag köpte från Coffe House så var den från Dagnys klart godare även fast den var 7 kronor billigare. Grädden smakade som grädde ska göra och chokladkrämen på ovansidan var krämig, även om den hade kunna  smaka lite mer choklad enligt mig. Botten var dock lite smaklös.
Är den värd 38 kronor?

Nja… Jag är lite snål när det kommer till fika och har svårt att se hur en sådan bit någonsin kan vara värd mer än 25 kronor, max 30, men det kommer ju aldrig att hända på centralen i Stockholm. Men om man måste fika på Stockholms Central så anser jag att Dagnys är helt klart mer prisvärd än Coffe House.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Resultatet

  1. Joakim skriver:

    Nu är jag nöjd, tack för rapporten..! 😉

Kommentera

